Evidenta dosarelor de personal

Externalizarea evidentei dosarelor de personal scuteste firmele de o multime de batai de cap si de plata unor amenzi substantiale, pe care inspectorii de munca le pot aplica in situatia in care acestea nu sunt intocmite cu respectarea stricta a noilor prevederi legislative in materie.

HG nr.500/2011 este actul normativ care statueaza ca orice angajator are obligatia ca sa intocmeasca un dosar personal pentru fiecare salariat al sau, dosar pe care sa il actualizeze ori de cate ori este nevoie.

Aceasta activitate este una laborioasa, mai ales in cazul acelor agenti economici care au un numar mare de angajati, de aceea trebuie sa existe o persoana sau chiar mai multe care se ocupa special de acest lucru.
Trebuie intocmite dosare personale pentru fiecare salariat in parte, indiferent de tipul de contracte de munca incheiate (pe perioada nedeterminata sau determinata) sau de tipul de norma (intreaga sau partiala).
Ce trebuie sa contina un dosar personal al unui angajat conform legislatiei actuale?

- copie act identitate (carte identitate, buletin, pasaport sau dovada de rezidenta in Romania);
- copie livret militar (daca este cazul);
- adeverinta medicala;
- copii acte de studii;
- copii diplome/atestate cursuri de instruire si perfectionare;
- adeverinte si recomandari de la locurile de munca anterioare (daca este cazul);
- copie certificat de nastere;
- copie certificat de casatorie (daca este cazul);
- copii de pe certificatele copiilor minori (daca este cazul);
- cazierul judiciar;
- cererea de angajare;
- curriculum vitae si scrisoarea de intentie (semnate si datate de catre angajat);
- minuta de informare la angajare (intocmita in conf. cu art.17 din Codul Muncii);
- contractul individual de munca;
- fisa postului;
- fisa de identificarea factorilor de risc profesional (daca este cazul);
- fisa de solicitare a examenului medical la angajare;
- confirmarile inscrierilor in Revisal a noului contract de munca (printare);
- declaratia privind protectia muncii etc.;
- acte aditionale la contractul de munca individual;
- deciziile colective de marire a salariului minim;
- cererile pentru intrarea in concediul de odihna;
- adeverinte solicitate de salariat in scopuri personale;
- rezultatele evaluarii anuale a salariatului;
- adeverinte de vechime eliberate;
- adeverinte de venit eliberate;
- orice alte inscrisuri rezultate din relatia angajat-angajator.


Dupa cum vedeti, este vorba de o multime de documente, care trebuie tinute in ordine si actualizate permanent, separat, pentru fiecare salariat al operatorului economic respectiv.
De ce sa cheltuiti bani inutil angajand in cadrul firmei una sau mai multe persoane care sa se ocupe de evidenta dosarelor personale ale angajatilor dvs., cand puteti face o economie substantiala externalizand aceasta activitate administrativa de rutina, obligatorie conform prevederilor din legislatia muncii in vigoare?
Noi putem sa preluam aceasta corvoada administrativa, impovaratoare pentru bugetul firmei si, in schimbul unor tarife foarte convenabile, sa tinem corect evidenta dosarelor de personal si sa le actualizam cu maxima operativitate, pentru ca ele sa respecte toate cerintele la zi din dreptul muncii, iar dvs. sa nu aveti nici o emotie la controalele efectuate frecvent de catre inspectorii teritoriali de munca.


Puteti intra in randul angajatorilor moderni si externalizati activitatea de evidenta a dosarelor de personal incepand o colaborare de durata cu firma noastra in aceasta privinta.

 
Audit financiar / Consultanta / Contabilitate / Resurse Umane / Calculator salarii / Declaratia A4200
Firma de taxi / Firma de catering / Firma de curatenie / Firma de transport / Firma de comert online / Firma de IT / Restaurante si baruri Comert prin Amazon
Contacteaza-ne

Suna-ne, scrie-ne sau viziteaza-ne biroul de contabilitate din Energi-Co Business Center.


  • București, 030167
    Strada Matei Voievod Nr. 29
  • Telefon
    +40.721.591.487
  • Adresa email
    office@contello.ro
  • Program
    Luni - Vineri intre 9.00 si 18.00

Contello, firma de contabilitate din București, prestează societatilor partenere servicii contabile și financiare de înalta clasă la prețuri excelente.
Informațiile contabile prezente pe acest website aparțin firmei de contabilitate Contello Audit SRL, București.

 
Acum ai posibilitatea de a verifica registrul de tva al ANAF rapid și simplu.